poniedziałek, 28 listopada 2011

Wyzwanie #4

Dziś nadeszła kolej i na mnie:] Młoda Kobieta w swoim wyzwaniu pisała, że to jest jej pierwsze wyzwanie w życiu, nie chcę po niej powtarzać, ale to także moje pierwsze wyzwanie w życiu. Mam nadzieję, że weźmiecie w nim chętnie udział.

Wyzwanie #4 nazwałam „Zakładki retro”, a oto wytyczne do wyzwania:
- tworzymy zakładkę do książki - zbliżają się święta może to dobry pomysł na prezent dla jakiegoś mola książkowego? (w trakcie trwania wyzwania są Mikołajki)
- musi być dwustronna, tak aby obie strony pasowały do siebie - dlatego nazwa w liczbie mnogiej
- retro - chciałabym, aby nawiązywały do stylu retro, nie narzucam kolorystyki
- ze względu na to, iż jest to zakładka do książki - wypukłe elementy umieszczamy w górnej części zakładki, w reszcie są dopuszczalne, ale bardzo mała ilość i raczej z jednej strony
- choć jeden element typu - ćwiek, guzik, perełka, wstążka (do wyboru, ale może być więcej niż 1)

Oto moja interpretacja tematu - mam nadzieję, że Was zainspiruje:

Jest dwustronna w tematyce retro, perełki są delikatnie wypukłe, ale tylko z jednej strony, więc nie przeszkadzają w trakcie używania. Ćwieki umieściłam na górze a jako dodatek użyłam wstążek.

Wyzwanie to trwa od dziś 28.XI do 12.XII czyli dwa tygodnie. 
Pamiętajcie, że wyzwanie Młodej Kobiety jest nadal aktualne (do 5.XII)


2 komentarze:

  1. Ale super, dziękuję :*** bo dzięki Tobie w końcu zrobię zakładkę dla siebie (zawsze robię dla innych, a na moją nie ma czasu, a teraz musi być :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Zrobiłam :D wrzucę, jak się wyśpię :P

    OdpowiedzUsuń