niedziela, 1 marca 2015

Wyzwanie 88 - Zrób sobie prezent na Dzień Kobiet ;)

Witajcie,

Dziś rozpoczynamy marzec, wiosnę czuć już powietrzu. A za kilka dni wszystkie Panie będą obchodziły swój dzień, Dzień Kobet. Czy spodziewacie się jakichś upominków 8 marca? Jeśli nie (a nawet jeśli tak ;)), to nasze wyzwanie powinno Wam się spodobać ;)

"Zrób sobie prezent na Dzień Kobiet"

Często robimy prace dla znajomych, przyjaciół lub zupełnie obcych, a zapominamy o tym, że często "szewc bez butów chodzi" :) Może najwyższy czas stworzyć coś wyłącznie dla siebie ;)

Wyzwanie otwarte jest również dla scrapujących Panów, ale oczekujemy, że wykonany prezent będzie jednak przeznaczony dla kobiety ;)

Zobaczcie, jakie upominki wykonały dla siebie Scrapgangsterki:

Wiola_C: ozdobiła świeczkę, by w świąteczny wieczór przy jej nastrojowym blasku wypić lampkę wina za zdrowie wszystkich kobiet. :)


Panna Totti: wykonała notesik, w którym będzie zapisywała najskrytsze kobiece myśli :)


Młoda Kobieta ozdobiła pudełko, w którym przechowywać będzie wywołane miłosne zdjęcia, na których jest razem z mężem :)




Pragniemy ogłosić dziś również Top3 wyzwania z fioletowo-zieloną paletą barw.

Banerki otrzymują:


Ogromne gratulacje! :)

7 komentarzy:

  1. Cudne prezenty, przydałyby mi się wszystkie :) Może wreszcie to wyzwanie zmusi mnie do wykonania czegoś dla siebie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezusie, jakie śliczności! Ja zrobiłam sobie przedwczesny dzień kobiet i zakupiłam nową filiżankę do mojej porcelanowej kolekcji http://namoimstole.pl/promocje Jestem mega szczęśliwa, że trafiłam na promocję. Pierwszy raz trafiłam na tego bloga i mam pytanie - czy taką świeczkę można kupić? Jeśli tak, to za ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nam milo, że zajrzałaś na nasz blog wyzwaniowy. Mamy nadzieję, że weźmiesz udział w naszym wyzwaniu. :)
      Pozdrawiamy :)
      Jeśli chodzi o świeczkę proszę o kontakt na adres:
      wioletta.jc@wp.pl

      Usuń
  3. O kurcze, dzięki wielkie :)) Gratuluję Dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam po przerwie :) Dziękuję za inspirację, w końcu dopadłam moją osobistą literkę, która jakieś pół roku dojrzewała w szufladzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojej kartki! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń